واحد راکد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت

واحد راکد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد دردولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت   مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدت ۲ سال اخیر ۵۲ واحد راکد اقتصادی در استان به چرخه تولید بازگشته اند.     به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد” محسن ضامن‌

کد خبر : 13663
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 16:23

واحد راکد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد دردولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت

 

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدت ۲ سال اخیر ۵۲ واحد راکد اقتصادی در استان به چرخه تولید بازگشته اند.

 

 

به گزارش دفتر رسانه و پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی جوانان کهگیلویه و بویراحمد” محسن ضامن‌ فر روز دوشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در یاسوج اظهار کرد: واحدهایی که قبلا مشکلات آنها در ستاد تسهیل مطرح و بررسی شده است، چنانچه مصوبات را اجرایی نکنند از طرح دوباره آنها در کارگروه تسهیل خودداری می شود.

 

وی افزود: کارگروه تسهیل بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه تولید بوده و اجرایی شدن مصوبات آن از اهمیت بالایی برخوردار است لذا مدیران تا حصول نتیجه مصوبات را پیگیری کنند.

 

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سال جاری هشت جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است و یکی از محورها و شاخصه‌های ارزیابی مدیران حضور در جلسات کارگروه تسهیل و اجرایی شدن مصوبات و تاثیرگذاری در جهت رفع مشکلات این واحدها است.

 

ضامن فر بر تلاش بیشتر تیم اقتصادی برای احیا واحدهای راکد و نیمه فعال استان تاکید کرد و ادامه داد: نیازمند مساعدت بیشتر سیستم بانکی استان برای رونق در بخش تولید و صنعت هستیم، از مشکلات و محدودیت‌هایی که بانک ها با آن مواجه هستند آگاهی داریم اما می‌طلبد در مواجه با مشکلات تولید کنندگان انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: واحدهای تولیدی هم که با مساعدت بانک ها مواجه می شوند نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی اقدام کنند تا سیستم بانکی بتواند به تعهدات خود در سایر بخش ها عمل کند.

 

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: به زودی مصوبات سفر دور دوم رئیس جمهور به بانک های استان ابلاغ و سیتم بانکی باید از محل منابع داخلی نزدیک به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال پرداخت کند.

 

در این نشست مشکلات پنج واحد تولیدی مطرح و تصمیمات لازم با حضور بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه گرفته شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/