وزیر فرهنگ در دیدار رئیس‌جمهور با مدیران مسئول رسانه‌ها: رشد ۲۰۰ درصدی عضویت خبرنگاران در صندوق هنر/ با وجود تفاوت سلیقه، اصحاب رسانه در انتخابات دست به دست هم دادند

وزیر فرهنگ در دیدار رئیس‌جمهور با مدیران مسئول رسانه‌ها: رشد ۲۰۰ درصدی عضویت خبرنگاران در صندوق هنر/ با وجود تفاوت سلیقه، اصحاب رسانه در انتخابات دست به دست هم دادند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار رئیس جمهور با مدیران مسئول رسانه‌ها گفت:ما در جامعه رسانه‌ای در موضوعات اصلی و مهم بین بخش‌های مختلف

کد خبر : 22068
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 19:06
.
اسماعیلی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: باوجود اختلاف سلیقه‌هایی که طبیعی هم هست، در اصل انتخابات همه رسانه‌های ما متفق بودند چرا که برای منافع ملی همه دست به دست هم باید بدهند.
.
وزیر فرهنگ ادامه داد: در جلسه باشکوهی که در انتخابات تالار وحدت برگزار شد اصحاب رسانه حاضر شدند و یک همبستگی بالای ملی را به نمایش گذاشتند.
.
وی افزود: امسال بعد از چندسال تعطیلی نمایشگاه رسانه‌های ایران را در آستانه انتخابات برگزار کردیم که فوق‌العاده مهم بود و فضای پرنشاطی را بین اهالی رسانه ایجاد کرد.
.
وزیر فرهنگ اظهار ادامه داد: توجه دولت و اهتمام و دستور رئیس جمهور برای حمایت از جریان رسانه‌ای مورد تاکید بود و به‌رغم همه مشکلات تلاش کردیم که بتوانیم بخشی از این مشکلات را حل کنیم.
.
اسماعیلی ادامه داد: در برنامه‌های پشتیبانی که مجموعه صندوق اعتباری هنر برنامه‌های پشتیبانی بسیاری دارد و این صندوق متعلق به رسانه هم است و حدود ۲۰۰ درصد رشد خبرنگاران عضو را در این صندوق داشتیم و برنامه‌های حمایتی در حوزه مسکن را از تابستان گذشته شروع کردیم و امیدواریم این اقدام بخش مهمی از توقع روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه را برآورده کند.
.
وی گفت: امیدواریم دولت با اهتمام و مدیریت شخص رئیس‌جمهور بتواند در همین دوره چهارساله دولت سیزدهم بخش عمده‌ای از مسائل به جا مانده و مشکلات را حل‌و‌فصل کند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/