موافقت شورای عالی امنیت ملی با راه‌اندازی ایستگاه بازرسی در کهگیلویه و بویراحمد

موافقت شورای عالی امنیت ملی با راه‌اندازی ایستگاه بازرسی در کهگیلویه و بویراحمد         به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمد“حسین بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی باید یک ایستگاه ایست بازرسی ثابت در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شود.       وی

کد خبر : 5102
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 آبان 1401 - 12:00
موافقت شورای عالی امنیت ملی با راه‌اندازی ایستگاه بازرسی در کهگیلویه و بویراحمد

موافقت شورای عالی امنیت ملی با راه‌اندازی ایستگاه بازرسی در کهگیلویه و بویراحمد

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری جوانان کهگیلویه و بویراحمدحسین بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی باید یک ایستگاه ایست بازرسی ثابت در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه این کار برای کنترل خودرو‌های شوتی و جاده‌های ارتباطی انجام می‌شود، عنوان کرد: هم اکنون جانمایی این ایستگاه انجام و محل آن در محدوده مناسب واقع شده است.

 

 

 

بهمنی ابراز کرد: مراحل اخذ مجوز ساخت و ساز اداری و محوطه بازرسی از طریق اداره کل حفاظت محیط زیست استان در حال پیگیری بوده و منتظر اعلام نظر سازمان محیط زیست کشور هستیم.

 

 

 

وی تصریح کرد: هم اکنون برای راه‌اندازی ایستگاه ایست و بازرسی ثابت ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به استان ابلاغ شده است و به محض موافقت سازمان محیط زیست کشور عملیات ساخت و ساز ساختمان ایستگاه آغاز می‌شود.

 

 

 

جانشین دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد می‌شود، افزود: هم اکنون برای کنترل خودرو‌های شوتی و محور‌های مواصلاتی استان چندین ایستگاه ایست و بازرسی موقت و مقطعی فعال است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://javanankohgiluyehboyerahmad.ir/